Ви увійшли як Гість | Група "Гости"

Обавський ДНЗ


МЕНЮ САЙТУ

ТЕГИ
РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ
МЕНЮ НА СЬОГОДНІ
КАЛЕНДАР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


АРХІВ ЗАПИСІВ

ПОГОДА
Обава 
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 327

ПЕДПРЕСА
Педагогічна преса

ДРУЗІ САЙТУ
СТАТИСТИКА

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Березень » 5 » КОМП"ЮТЕР І ДОШКІЛЬНИК
21:47
КОМП"ЮТЕР І ДОШКІЛЬНИК

Комп'ютер - могутній засіб навчання та саморозвитку малюка!

Комп'ютеризація стрімкими темпами проникає практично у всі сфери життя і діяльності сучасної людини, вносить свої корективи вона і в підходи до виховання і освіти дітей дошкільного віку. Вперше в історії людства покоління ідей і технологій змінюються швидше, ніж покоління людей. Володіння інформаційними технологіями ставиться на сучасному світі в один ряд з такими якостями, як уміння читати і писати. Тому з появою в 2007 році першого комп'ютера в закладі та подальшим поетапним розвитком комп'ютеризації закладу постало актуальним питання використовувати наявну комп'ютерну техніку не як друкарську машинку, а визначити чітку систему впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес.

В Обавському ДНЗ  створений гурток «Комп’ютер і дошкільник» (керівник гуртка Кобаска М.В.),  за планом якого діти отримують необхідні знання визначенні в Базовій програмі «Я у Світі» в розділі «Комп’ютер і дошкільник»

Можемо зауважити, що використання мультимедіа у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам'ять, мислення, уява, мовлення, розвиває почуття кольору, композиції, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей.

Поради для батьків

«Корисно або шкідливо для дітей сидіння за комп'ютером?»

Сьогодні комп'ютером нікого не здивуєш. Це сучасне чудо техні­ки є доступним і дорослим, і дітям. Стало навіть модно, щоб у дитини комп'ютер з'являвся якомога раніше, щоб малюк розвивався швидше. І разом із появою комп'ютерів миттєво виникли і наукові суперечки: корисно або шкідливо для дітей сидіння за комп'ютером?

Однозначної відповіді, звичайно ж, немає. Комп'ютерні ігри розвивають у дитини швидкість реакції, пам'ять й увагу. Щоб грати в комп'ютерну гру, маляті необхідні посидючість, спритність. За допомогою таких ігор дійсно розвивається логічне мислення, дрібна моторика рук, зорово-моторна координація. Виконуючи веселі ігрові завдання, дитина вчиться аналітично мислити в нестандартній ситуації, класифікувати та узагальнювати поняття, прагнути до поставленої мети. «Ну, хіба це погано?» — запитують батьки.

Крім того, діти, які легко орієнтуються в комп'ютері, найчастіше почувають себе і в житті більш упевнено. Вони легше адаптуються до різних ситуацій.

Якщо не дотримуватися режиму, а, просто кажучи, не обмежува­ти комп'ютерний час для дитини, то незабаром вона із помічника пе­ретвориться на Вашого сімейного ворога. Лікарі-окулісти застерігають, що занадтотривале знаходження перед монітором комп'ютера може призвести до зниження зору. Але найбільша небезпека — це виник­нення стійкої комп'ютерної залежності. 

Весь свій час дитина проводить перед комп'ютером. Вона грає в будь-яку вільну хвилинку. Для батьків така поведінка повинна стати тривожним сигналом. Чому малюк віддає перевагу віртуальному життю? Можливо, якісь життєві обставини стали для нього дискомфортними? А можливо, останнім часом йому не вистачає Вашої уваги, і він у такий спосіб вирішив поповнити його дефіцит?

Комп'ютерна залежність, звичайно ж, виникає не раптом. Спочатку дитина грає просто так, заради інтересу. Потім поступово вона втягується в гру, довідується правила, стає успішною. Як тільки Ви помітили, що в дитини зник інтерес до реального спілкування, вона довго просиджує за комп'ютером, настав час бити тривогу. Краще не доводити ситуацію до крайності.

Як зробити так, щоб комп'ютер не заподіював шкоди, а був корисним?

- Обмежте час, протягом якого дитина сидить за комп'ютером.

-  Ретельно відбирайте комп'ютерні ігри, для початку спробуйте «пройти» їх самостійно.

- Не купуйте дитині ігри, в яких є агресія, насильство.

-  Пояснюйте дитині, що комп'ютер, в основному, повинен використо­вуватися не заради гри, а для справи.

-  Не ставте комп'ютер у дитячій кімнаті. Це призводить до безконт­рольного його використання.

Категорія: Методична скринька | Переглядів: 1257 | Додав: РУМАВА | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]