Режим роботи

7:30 – 8:20

Прийом, огляд дітей.

·                     вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею -водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;

·                     відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я , самопочуття, настрій дитини тощо;

·                     під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

8:05 – 8:10
Ранкова гімнастика-фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.


8:10 – 8:20
Підготовка до сніданку.

·                     вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;

·                     для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти.

8:20 – 8:50
Сніданок. 

·                     під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;

·                     слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;

·                     у разі потреби догодовує дитину.

8:50 – 9:05
Підготовка до занять.

·                     вихователь готує матеріал до занять;

·                     діти самостійно грають.

9:05 – 9:45
Заняття.

·                     проводяться відповідно до розкладу та методиці виховання дітей.

9:45 – 10:30
Підготовка до прогулянки. 

·                     вихователь привчає дітей складати іграшки;

·                     діти відвідують туалетну кімнату;

·                     вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;

·                     під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

10:30 – 12:00
Прогулянка.

·                     вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей.

12:00 – 12:20
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду.

·                     вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись,складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;

·                     вихователь організовує самостійні ігри дітей.

12:20 – 12:50
Обід.

·                     вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.

12:50 – 13:00
Підготовка до сну.

·                     вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;

·                     у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

13:00 – 15:00
Сон.


15:00 – 15:30
Поступовий підйом та гімнастика пробудження.

15:30 – 16:10
Ігри, індивідуальна робота з дітьми.

·                     відповідно до плану роботи вихователя.

16:10 – 16:20
Підготовка до вечері.

·                     відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.

16:20 – 16:50
Вечеря
.
16:50 – 18:00
Підготовка до прогулянки. 
Прогулянка. 


Індивідуальна робота з дітьми. 
Робота з батьками. 

Повернення дітей додому.