Циклограма внутрішньосадового контролю

 у Обавському дошкільному навчальному закладі

за  навчально-виховною роботою   на 2011-2012 н.р. 

Вересень  Жовтень  Листопад  Грудень  Січень  Лютий  Березень  Квітень  Травень 

  • Оперативний контроль
  • Оснащення групи та готовність до нового навчального року
  • Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку
  • Початкова діагностика на початок навчального року
  • Облаштування куточків для самостійної художньої діяльності
  • Обстеження мовлення дітей та система  його індивід. корекції.
  • Рівень підготовки  та проведення нарад із батьками у групах
  • Облаштування куточків  природи та книги
  • Рухова активність дітей у режимі дня.
  • Організація гурткової роботи
  • Робота короткотривалих дошк.  груп
  • Робота  груп соціально-педагогічгного патронату
  • Аналіз використання часу
  • для організації ігор
  • Культурно-гігієнічні навички дітей під час вживання їжі.
  • Рівень сформованості у дітей інтересу до зображувальної діяльності
  • Планування та проведення спортивних вправ.
  • Підготовка, проведення та ефективність ранкової гімнастики та вправ після денного сну
  • Система роботи з дітьми на передодні новорічного свята
  • Підсумки виконання рішень педради
  • Організація роботи чергових у куточку природи, його облаштування
  • Розвиток конструкторських умінь дошк.( аналіз виконання прграми)
  • Режимні моменти.
  • Огляд виносного матеріалу для ігор під час зимової прогулянки.
  • - Вивчення рівня підготовки дітей до школи
  • Дотримання режиму дня
  • Система навчання дітей розповідання відповідно до вимог програми.
  • Підготовка вихователів до занять.
  • Аналіз навичок та вмінь дітей під час виконання основних рухів: біг, стрибки, ходьба, кидання.
  • Організація різноманітної діяльності дітей під час прогулянки
  • Аналіз  знань дітей з розвитку мовлення відповідно вимог програми
  • Аналіз  виконання  програми по музичному вихованню
  • Застосування дидактичних ігор у навчально-виховному процесі
  • Дотримання санітарно-епідемологічного режиму.
  • - Робота педагогів щодо формування у дошкільників знань про правила дорожнього руху.
  • Раціональність та ефективність організації господарської праці( чергування, доручення, кол. праця)
  • Оцінювання звукової культури та граматичної будови мовлення дітей  відповідно до віку.
  • - Аналіз планів навчально-виховного процесу.
  •  Підготовка та проведення екскурсій та прогулянок для ознайомлення дітей з навколишнім світом.
  • Результати роботи щодо формування у дітей навичок самообслуговування
  • Результати роботи щодо формування  у дітей уявлення про сезонні зміни у природі та праці людей

Контроль за навчально-виховною роботою

Сфера  «Природа»

Сфера «Культура»

Сфера «Люди»

Сфера «Я сам»

Фізичний розвиток

Соціально-моральний розвиток

Емоційно-ціннісний розвиток

Пізнавальний  розвиток

Мовленнєвий  розвиток 

Художньо-естетичний розвиток 

Креативний   розвиток

Тематичний контроль

«Екологіне виховання»

«Логіко математичні здібності дошкільнят.»

«Трудове виховання»

Старша група

Комплексна перевірка

Комплексна перевірка

Вибірковий контроль

Вибірковий контроль перспективного планування  педпрацівників на  місяць.

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль пізнавальної активності дітей  молодшого дошкільного віку

Підсумковий контроль пізнавальної активності дітей  старшого дошкільного віку